Let’s Display är nöjda förstagångsutställare

Från vänster: Försäljningschef Jimmy Boode och säljare Philip Magnusson.

Försäljningschef Jimmy Boode och säljare Philip Magnusson på Let’s Display visade sina monterbesökare hur man enkelt och snabbt sätter ihop ledmoduler till de storlekar som passar bäst för olika evenemang.

De berättar att deras kunder använder displayen i en mängd olika miljöer, eftersom den klarar väder, vind, kyla och värme. Ledmodulerna sätts enkelt ihop till den storlek och enhet som kunderna vill ha. Några vill ha enorma enheter där informationen är riktad till en stor publik, till exempel vid idrottsevenemang eller konserter, andra vill ha en mindre enhet ståendes på en liten yta där budskapet riktar sig till en mindre grupp.

– När det gäller denna mässa är vi supernöjda! Vi visste inte riktigt om den var den rätta för oss, det blev en liten chansning, som vi är väldigt glada att vi tog den eftersom vi har fått en stor mängd leads från alla som har besökt vår monter. Som sagt, vi är supernöjda, säger Jimmy Boode.

Publicerat av: 

Dela artikeln

Email this to someoneShare on LinkedInShare on Facebook

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Byt strategi för tryckeriet

  Även om det kan kännas tungt att betala av på sina maskiner, så är personalkostnaden det utan jämförelse dyraste i ett tryckeri. Därför blir det ordentligt tokigt när tryckerierna håller igen på investeringar, istället för att satsa och rationalisera. Från att tidigare varit världsledande i investeringar – alldeles tokigt

Publicerat av: 

Norden möttes i Riga

  När Plockmatic Document Finishing för fjärde gången höll Plockmatic Days i Riga, hade arrangemanget vuxit till att börja likna en mässa. Den här gången anslöt kunder från hela Norden samt från Baltikum, Tjeckien, Vitryssland och Ryssland. Ansvarig var Mikael Bryske, som gladde sig över ännu ett besöksrekord. – Det började

Publicerat av: 

Casio jobbar på en 2,5D-teknik

Det japanska företaget Casio har tagit fram en prototyp på en skrivarlösning som med särskilt material kan återge högupplösta strukturer i färg, som läder, tyg med sömmar, trä, keramik och murade väggar. Företaget definierar tekniken som 2,5D, alltså inte riktigt hela vägen fram till 3D.

Publicerat av: 

Bjöd in till nära samarbeten

Marabu Scandinavia har hållit Öppet hus i sina lokaler i Malmö. Budskapet som förmedlades till kunderna var tydligt.
– Vi har pushat mycket idag för att skapa partnerskap. Det vi gör, gör vi tillsammans med kunden. Vi erbjuder inte bara en burk med färg utan en helhetslösning. Allt från produktivitet och kvalitet till förståelse för gällande lagar och regler, säger Victor Bildsten, digital försäljningschef på Marabu Scandinavia.

Publicerat av: