Let’s Display är nöjda förstagångsutställare

Från vänster: Försäljningschef Jimmy Boode och säljare Philip Magnusson.

Försäljningschef Jimmy Boode och säljare Philip Magnusson på Let’s Display visade sina monterbesökare hur man enkelt och snabbt sätter ihop ledmoduler till de storlekar som passar bäst för olika evenemang.

De berättar att deras kunder använder displayen i en mängd olika miljöer, eftersom den klarar väder, vind, kyla och värme. Ledmodulerna sätts enkelt ihop till den storlek och enhet som kunderna vill ha. Några vill ha enorma enheter där informationen är riktad till en stor publik, till exempel vid idrottsevenemang eller konserter, andra vill ha en mindre enhet ståendes på en liten yta där budskapet riktar sig till en mindre grupp.

– När det gäller denna mässa är vi supernöjda! Vi visste inte riktigt om den var den rätta för oss, det blev en liten chansning, som vi är väldigt glada att vi tog den eftersom vi har fått en stor mängd leads från alla som har besökt vår monter. Som sagt, vi är supernöjda, säger Jimmy Boode.

Publicerat av: 

Dela artikeln

Email this to someoneShare on LinkedInShare on Facebook

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Grafkom anordnar säljkurs

Nätverket Grafkom arrangerar i höst en tvådagars utbildning i att sälja. Dagarna ligger förskjutna så att du ska hinna tillämpa din kunskap innan andra kurstillfället.

– Lyft försäljningen till nästa nivå, säger Ulf Sunnberg från Grafkom. Det här är en unikt anpassad kurs för alla som jobbar med försäljning och har kundkontakter inom den grafiska kommunikationsbranschen.

Publicerat av: