Print24.com i medvind med web-to-print

Print24.com:s framgångar med web-to-print leder till ständigt inspirerande kunder med nya produkter, tjänster och funktioner!

Det europeiska bolaget Unitedprint.com innehar flera varumärken; Print24, Easyprint, Unitedprint, getprint, printwhat, Firstprint, DDK Print Big, Infowerk och Unitedprint Shop Services (USS). Ett av Europas ledande marknadsdefinierande onlinetryckerier i över tio år. Vi intervjuade Ali Jason Bazooband (chef för innovation och marknadsföring) för att få en exklusiv utblick mot framtiden för web-to-print och detaljerade insikter avseende Unitedprints framgångssaga.

Herr Bazooband, du har suttit i styrelsen för Unitedprint.com SE, en av de större europeiska aktörerna inom onlinetryck, i över ett år nu. Vad är din roll och ditt uppdrag hos Unitedprint?

– Det är en fråga om att permanent utveckla vårt sortiment genom attraktiva nya produkter, tjänster, funktioner och vår – nu något besatta – strävan att erbjuda de lägsta priserna, den högsta produktkvaliteten och snabbaste leveranstiderna. Detta sammanfaller med både min personliga roll och övergripande uppdrag hos Unitedprint och dess olika portaler. Och det är därför vi lanserar så många innovationer, nya produkter, tjänster och funktioner varje vecka. Alltid snabbt och effektivt till fördel för våra kunders, eftersom, som vi alla vet: De framgångsrika är de som gynnar kunderna, säger Ali Jason Bazooband.

» Läs mer

print24.com är ett varumärke tillhörande UNITEDPRINT SE, ett globalt och innovationsinriktat e-handelsföretag för tryck och media. UNITEDPRINT SE är ett av Europas ledande onlinetryckerier, och sysselsätter en personalstyrka på cirka 700 personer och driver kända varumärken som print24, Easyprint, Unitedprint, getprint, printwhat, FIRSTPRINT, DDK PRINT BIG, infowerk och Unitedprint Shop Services (USS) på 26 platser runt om i världen (i Tyskland, 21 andra europeiska länder, och i Brasilien, Kina, Kanada och USA). Förutom vanliga tryckta produkter erbjuder Unitedprint sina kunder högkvalitativa produkter och tjänster från textiltryck, fotoutskrift, utskrift i storformat, reklammaterial, reklamutrustning och hotell- och restaurang- och gastronomisektorn.

Publicerat av: 

Dela artikeln

Email this to someoneShare on LinkedInShare on Facebook

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Grafkom anordnar säljkurs

Nätverket Grafkom arrangerar i höst en tvådagars utbildning i att sälja. Dagarna ligger förskjutna så att du ska hinna tillämpa din kunskap innan andra kurstillfället.

– Lyft försäljningen till nästa nivå, säger Ulf Sunnberg från Grafkom. Det här är en unikt anpassad kurs för alla som jobbar med försäljning och har kundkontakter inom den grafiska kommunikationsbranschen.

Publicerat av: