Organisationen Swedma håller en heldagskurs direktmarknadsföring den 11 mars. Kursen fokuserar på de mest framträdande DM-kanalerna, som e-post, sociala medier, DR och mobil.
Kursen riktar sig till dig som jobbar med direktmarknadsföring (både B2C och B2B) och känner behov en ”crash course” i förutsättningar för och fördelar med kommunikation i de olika kanalerna som nämns ovan.
Under kursen utlovas inspiration kring målgruppstänk, hur man skapar uppmärksamhet och är relevant i de olika kanalerna. Man lyfter även fram inspirerande exempel på lyckad och mindre lyckad kommunikation.
Dagen leds av Kristin Bernhardsson, som hela sitt yrkesliv jobbat med DM. Idag är Kristin projektledare och vice vd på DM-byrån Gadd och har tidigare arbetat på Swedma samt i många år med DR på Bring Citymail. Och hon brinner för att få fler att brinna för och lyckas med sin DM. Som inspiration får alla deltagare Swedmas casebook ”Typisk DM”.
Tid: Tisdag 11 mars, kl. 9.00–13.00
Plats: Swedma, Kungsgatan 62, Stockholm.
Pris exkl moms: Medlem, 1 995 kr, Övriga, 2 495 kr.
Mat & dryck: Kaffe och fralla ingår.
Sista anmälningsdag: Onsdag 5 mars via anmälningsformuläret.
Övrigt: Din anmälan är bindande men kan överlåtas till annan.