Bra tryck i mässmontern

Material och maskiner lockade besökarna i Signcoms monter under Sign,Print & Pack-mässan på X Meeting Point i Oslo.

Signcom gjorde flera affärer redan första dagen av norska Sign, Print & Pack-mässan.

Signcom var en av de större utställarna på mässan som hölls i Oslo, 19-20 september. I montern hade de vässat sitt utbud. Dels med olika typer av media såsom vepor, roll ups och prover för olika ändamål, dels på  maskinsidan där UV-printrarna dominerade. Särskilt Mimakis rulle-till-rulle skrivare med integrerad skärning och UV- LED-teknik fick besökarna att stanna upp och titta närmare. Och det gav resultat. Redan dag ett av mässan gjorde de flera affärer. Anders Magnusson på Signcom Norge säger i ett pressmeddelande att de hade ett riktigt bra tryck i montern under hela mässan, och speciellt under första dagen.

– Vi har så otroligt många trevliga kunder som gör att denna mässa är en sann höjdpunkt. För att det inte ska bli för långt till nästa gång, passar vi gärna på att bjuda med våra norska vänner även till Sign & Print i Stockholm i februari.

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Skapar dokument – från rådata till godkänt korrektur

EBI erbjuder lösningar med målet att effektivisera grafisk produktion. Nu lägger de in en högre växel för att automatisera trycksaksproduktioner och förenkla för företag att skapa produktionsklara dokument, hela vägen från kundens datakälla till godkänt korrektur. En intäktskälla som den grafiska branschen har missat, menar Adim Lundin på EBI.

Publicerat av: 

Världspremiär för Ricoh och Watkiss

Engelska Watkiss har byggt en online sadelhäft och trekniv till Ricohs flaggskepp – 135-sidors maskinen ProC 9210. Under tre år har Watkiss arbetat med att få fram den här maskinen, som är beräknad att hålla åtminstone två generationer laserskrivare. Så när skrivaren efter fyra-fem år pensioneras, så kopplas en ny maskin till Watkiss.

Publicerat av: 

Säljer för 300 miljoner om året – men har inga egna direktkunder

På väg hem från Norge kom Patrik Sjölin på det nya namnet Addbrand. Han stannade bilen, googlade och saken var klar. Namnet Kuvertteamet gick i graven och ersattes i höstas av ett namn som tål att växa med och som fungerar i alla nordiska länder.

Publicerat av: