Roland DG fortsätter att hylla kunder

Holländska Lieuwe Boards använder Roland DG:s VersaSTUDIO BN-20 för att trycka personaliserat och är ett av företagen som fått ett erkännande av Roland DG.

Roland DG förlänger tiden för sina kunder att få möjligheten att vinna utmärkelsen Roland Hero Award 2018. – Vi har varit så imponerade och inspirerade av kunderna, säger Roland DG:s marknadsföringschef Gillian Montanaro.

Roland DG gick tidigare i år ut och berättade om sin nya utmärkelse Roland Hero Award 2018. Sedan april i år har företaget lyft fram kunder som använt Roland DG:s produkter och på olika sätt utmärkt sig. Nu förlängs datumet för möjligheten att få utmärkelsen till den 31 december 2018.

– Vi har varit så imponerade och inspirerade av de kunder som redan är med, så vi vill helt enkelt se mer, säger Roland DG:s marknadsföringschef Gillian Montanaro.

Gillian Montanaro.

De cirka femtio kunder som redan hyllats finns inom en rad olika branscher, sign och display inkluderat. Ett av företagen är nederländska Lieuwe Boards som använder Roland DG:s VersaSTUDIO BN-20 för att skapa personaliserat tryck på kitebrädor. En annan kund är tyska reklambyrån Eastprint som har fem SOLJET-skrivare i sin produktion. 

– Vi är glada över att kunna berätta för världen om kunderna och deras berättelser och vi ser fram emot att kröna den slutliga vinnaren av Roland Hero Awards i januari, säger Gillian Montanaro.

Priset är en oförglömlig semester till antingen Island, Thailand eller Florida, skriver Roland DG på sin hemsida. Vinnaren får själv välja en av dessa destinationer. 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Så kan förlagsbranschen bli lönsam

400 internationella förläggare, boktryckare, bokdistributörer och branschinfluencers samlades för att diskutera ämnet intelligent tillväxt. I Canons kundupplevelsecenter lyftes bland annat vikten av datauppgifter fram, och hur bokförläggare kan införa en affärsmodell för print on-demand med digitala utskriftslösningar.

Publicerat av: