Omikai ska lyfta kundernas affärer

Mathias Erlandsson, vd för Omikai, demonstrerar sitt molnbaserade e-handels- och affärssystem.

Ledorden är automation och frigörande av tid när Omikai visar upp sin portfölj med e-handels- och affärssystem mot den grafiska industrin på Sign & Print Scandinavia.

Omikai hjälper företag inom grafisk industri med lösningar för automatiserad produktion, försäljning och kontroll. I sin monter på Sign & Print Scandinavia demonstrerar de sitt molnbaserade e-handels- och affärssystem som ger stöd för hela orderflödet, allt från en kundkontakt till faktura.

Produktutbudet består av Omikai StoreFront, Omikai MIS/ERP och Omikai Analyze. Mathias Erlandsson, vd för Omikai pekar ut många fördelar med deras produkter.

– Det är många saker – automation, automation och automation. Det handlar om att frigöra tid och det med en plattform som är skalbar och som kan stödja all typ av produktion, säger Mathias Erlandsson och räknar upp alla typer av tryckproduktioner – rulle, ark, förpackning, digital, offset, skylt med mera.

Att Västeråsföretaget kan erbjuda e-handel, administrations- och affärssystem i en och samma lösning är unikt, enligt Mathias Erlandsson.

– Det här hjälper företag att skapa försäljning, att ge en effektivare produktion och uppföljning i samma lösning.

Erlandsson ser Sign & Print-mässan, 5-7 februari, som ett ypperligt tillfälle att knyta kontakter och att träffa potentiella kunder.

– Det handlar om att öka kunskapen om de värden vi har att erbjuda.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Så kan förlagsbranschen bli lönsam

400 internationella förläggare, boktryckare, bokdistributörer och branschinfluencers samlades för att diskutera ämnet intelligent tillväxt. I Canons kundupplevelsecenter lyftes bland annat vikten av datauppgifter fram, och hur bokförläggare kan införa en affärsmodell för print on-demand med digitala utskriftslösningar.

Publicerat av: