fredag 12. augusti – vecka 32
Richard Garp, försäljningsansvarig för storformat på Epson i Sverige
Epson tar praktiskt taget med hela sortimentet inom storformat till Sign&Print Scandinavia – och speciellt lösningar inom texilproduktion.
Richard Garp, försäljningsansvarig för storformat på Epson i Sverige säger att Epsonmontern kommer bjuda på allt från enklare posterskrivare till signage-skrivare, men framför allt skrivare för textilproduktion. Dessutom demonstreras RIP- och flödeslösningar i i samarbete med återförsäljare. Han säger att textiltrenden håller i sig och kommer fortsätta, något som kommer att avhandlas till stor del i samtal med besökare och kunder.
– Vi har uppmärksammat på bland annat FESPA-mässorna att intresset för och produktfloran inom detta område har ökat. Därför tycker vi att det ska bli jättekul att visa upp vårt sortiment inom textillösningar, och är glada att intresset för denna typ av produkter blivit så stort, säger Richard Garp,
Han säger att förhoppningarna på mässan Sign&Print Scandinavia, 5-7 februari, framför allt är att möta både slutkunder och återförsäljare samt att knyta kontakter med nya spännande kunder.
– Föregående Sign&Print var extremt lyckosam för Epson försäljningsmässigt, så vi hoppas självklart på att detta år blir lika, eller ännu mer, givande.
Claes Nordström | claes.nordstrom@agi.se| 3. december, 2018
Alla åldersgrupper engagerar sig i kundkommunikation som hamnar i brevlådan, inklusive generation Z och millennials, visar en brittisk undersökning beställd av Royal Mail.
Publicerat av:Claes Nordström | claes.nordstrom@agi.se| 11. augusti, 2022
Sign&Print skrev förra året om Grizzly i Östersund som då köpte – inte bara en utan två – HP latex-skrivare. I början av sommaren var det dags för nästa investering, en flatbäddsskrivare från Epson, och i höst ska maskinparken förnyas ytterligare.
Publicerat av:Anja Degerholm | anja.degerholm@agi.se| 9. augusti, 2022
Efter rekordsiffror i maj backade medieinvesteringarna, förmedlade via Sveriges mediebyråers medlemmar, under juni och juli med 8,3 procent jämfört med förra sommaren. Kategorin utomhus/trafikreklam fortsätter dock att öka medan DR/annonsblad uppvisar dystra siffror.
Publicerat av:Anja Degerholm | anja.degerholm@agi.se| 9. augusti, 2022
Storbildsbolaget i Helsingborg är ute på en intensiv tillväxtresa. I slutet av året går flytten till nya moderna lokaler och för att stärka upp på personalsidan har fem nyanställda börjat på företaget under våren.
Publicerat av:Anja Degerholm | anja.degerholm@agi.se| 2. augusti, 2022
AGI Publishing House AB | Altonagatan 5 | 211 38 Malmö | Sverige