Personaliserar Årets julklapp

– Det ligger helt i tiden att återvinna på olika sätt och ha ett personligt uttryck, säger Pernilla Verpers, marknadsansvarig på Oki.

I Okis monter på Sign&Print-mässan kommer besökarna få en alldeles personlig version av Årets julklapp, det återvunna plagget.

Etikettskrivaren Pro1050 som kommer med vit toner.

Oki visar både stort och smått på Sign&Print Scandinavia. Det innefattar bland annat företagets Pro-produkter för lättare produktion och transferprint men även etikettskrivaren Pro1050, som Sign&Print tidigare berättat om. På den breda sidan syns Oki framför allt med sin ColorPainter M 64-s som kommer visas med nya applikationer.

– Vi hoppas på många intressanta möten för både vår egen del men framför allt för alla våra partner som ställer ut olika delar av Okis sortiment på mässan, och förhoppningsvis ett jäkla spring i vår monter, säger pernilla Verpers, marknadsansvarig för Okis grafiska segment.

Årets julklapp som utnämns varje år av handelns utredningsinstitut, numera HUI Research, blev i år ett återvunnet plagg. Oki kommer att uppmärksamma detta genom att erbjuda alla de besökare som vill att personalisera sina återvunna klädesplagg.

– Det ligger helt i tiden att återvinna på olika sätt och ha ett personligt uttryck. Att ta något gammalt, sätta personlig touch och hotta upp för att använda igen. En favorit t-shirt som kanske blivit lite urblekt och trist, en fläck som inte vill gå bort, inga problem. Sätt en transfer över. Välj din egen text eller någon av våra förslag och ta med dig ditt plagg till Okis monter så hottar vi till det alldeles gratis, säger Pernilla Verpers och tillägger att de även skänker en slant till Naturskyddsföreningen för varje transfer som görs under mässan.

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Företag tankade kunskap om digitala strategier

Förpackningsklustret Packbridge och konsultföretagen Kunskapspartner och Scorecard, bjöd in ett fyrtiotal deltagare för att sprida kunskap om digital strategi för styrelser och ledning. Eventet som ägde rum i Malmö, hade bland annat som mål att svara på hur och varför en kunds köpmönster ser ut som det gör.

Publicerat av: