Slit- och reservdelar tar plats i nätbutiken

Tiden när Heidelberg bara erbjöd förbrukningsvaror i sin webbutik är förbi. Företaget har nu utökat sitt sortiment med slit- och reservdelar.

Ronny Anstrin, service coordinator och e-shop-ansvarig hos Heidelberg Danmark och Sverige.

Heidelberg underlättar för sina kunder att beställa varor som slit- och reservdelar, genom att börja erbjuda dem i sin webbutik. Det kan exempelvis handla om en packning eller ett luftfilter som en kund behöver till sin Heidelberg-utrustning.

– Många av våra kunder köper redan nu deras förbrukningsvaror i vår e-shop och nu utvidgar vi sortimentet med de vanligaste slit- och reservdelarna. Våra kunder har bråttom och sparar tid när de kan handla fler varor på samma ställe, säger Ronny Anstrin, service coordinator och e-shop-ansvarig hos Heidelberg Danmark och Sverige.

Webbutiken kommer att utvidgas löpande med nya produkter. Ronny Anstrin säger att kunderna kan känna en trygghet även när de näthandlar.

– Vi dubbelkollar att delarna passar till existerande utrustning och ser efter om kunden har ett fullserviceavtal eller en maskingaranti som täcker reparationen. Genom att följa kundens historik över service och inköp blir vi ännu duktigare på felsökning, service och support.

 

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Den lilla färgen i bläcket

Föreställ dig att du har en fordonspark med tio bilar. Alla kommer från olika tillverkare och varje bil körs på sitt eget, unika bränsle. Idiotiskt skulle du säkert säga. Men vad hade du sagt om det istället handlat om utskriftssystem? Här är det nämligen bläcket som alltid ger bästa resultatet – skräddarsytt för just skrivhuvudet i kombination med det valda materialet.

Publicerat av: