Oktoberfest bjöd på nyheter

Den 10 oktober bjöd Maxdialog och Blickpunkt Exponering in branschkollegor och leverantörer till oktoberfest. På plats fick besökarna spana in företagens nya lokaler, den nya ljusväggen Quick Basic och utställningen ”Made in Bromma”.

Flytten till Johannesfred i Bromma har verkligen öppnat nya möjligheter för oss. De cirka 1 200 kvadratmeter nyrenoverade lokalerna inrymmer allt. Utställningen ger besökaren en tydlig bild om de produkter och möjligheter vi erbjuder, säger Jan Lundemo, projektledare på Maxdialog.

Premiär för ny ljusvägg

Under eventet som gick under temat oktoberfest, fick besökarna en rundvandring i företagens nya lokaler där de har produktion, ateljé och utställning. Gästerna fick också ta del av världspremiären av en ny produkt, ljusväggen Quick Basic. Det är en portabel led-ljusvägg med integrerad kabeldragning.

Visning av allt i huset

På plats fanns även utställningen inom produktion och ateljén för storformatsproduktion,”Made in Bromma” med allt i huset.

– Att vi bjöd så många från branschen är ingen tillfällighet. Andelen uppdrag som vi utför till kollegor, byråer och eventbolag ökar konstant, säger Jan Lundemo och avslutar:

– Att vi totalt fick hit över 100 gäster var riktigt roligt, och av responsen att döma, var det ett trevligt avbrott i vardagen för alla.

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *