Oktoberfest bjöd på nyheter

Den 10 oktober bjöd Maxdialog och Blickpunkt Exponering in branschkollegor och leverantörer till oktoberfest. På plats fick besökarna spana in företagens nya lokaler, den nya ljusväggen Quick Basic och utställningen ”Made in Bromma”.

Flytten till Johannesfred i Bromma har verkligen öppnat nya möjligheter för oss. De cirka 1 200 kvadratmeter nyrenoverade lokalerna inrymmer allt. Utställningen ger besökaren en tydlig bild om de produkter och möjligheter vi erbjuder, säger Jan Lundemo, projektledare på Maxdialog.

Premiär för ny ljusvägg

Under eventet som gick under temat oktoberfest, fick besökarna en rundvandring i företagens nya lokaler där de har produktion, ateljé och utställning. Gästerna fick också ta del av världspremiären av en ny produkt, ljusväggen Quick Basic. Det är en portabel led-ljusvägg med integrerad kabeldragning.

Visning av allt i huset

På plats fanns även utställningen inom produktion och ateljén för storformatsproduktion,”Made in Bromma” med allt i huset.

– Att vi bjöd så många från branschen är ingen tillfällighet. Andelen uppdrag som vi utför till kollegor, byråer och eventbolag ökar konstant, säger Jan Lundemo och avslutar:

– Att vi totalt fick hit över 100 gäster var riktigt roligt, och av responsen att döma, var det ett trevligt avbrott i vardagen för alla.

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *


Slut med oadresserad reklam i brevlådan

Postnord avvecklar sin verksamhet för oadresserad direktreklam (ODR) som riktar sig till hushåll. Det är inte längre en lönsam affär för företaget, som pekar på en prispressad marknad och stigande papperspriser som bakgrund till beslutet. Istället ska fokus ligga på mer målgruppsanpassad adresserad reklam.

Publicerat av: 

Planprint: ”En plattform med stora möjligheter för användaren”

Fujifilm har kraftsamlat för att ta fram en helt egenutvecklad storformatsportfölj till marknaden globalt. Spandex är ensam återförsäljare av Fujifilms storformatsskrivare i Sverige och produktansvarige Tomas Källroos ser stor potential för flatbädden Acuity Prime.

Publicerat av: