Visual Art och Preem förlänger avtal om digital skyltning i tre år.
– Vi känner en oerhörd stolthet, säger Pontus Meijer, Chief revenue officer på Visual Art.
I tio år har Visual Art, helhetsleverantör av digitala lösningar, levererat skyltar till drivmedelsbolaget Preem. Nu står det klart att samarbetet fortsätter i tre år till.
Egenutvecklat CMS
Bland annat innebär det nya avtalet att Visual Art fortsätter leverera till exempel sitt egenutvecklade CMS Signage Player samt innehållstrategi och design.
– Vi känner en oerhörd stolthet att Preem valt att fortsätta vårt samarbete. När vi får vara med hela vägen från strategi till implementation kan vi skapa en naturlig mötesplats med kundupplevelsen i fokus, säger Pontus Meijer, Chief revenue officer på Visual Art.
Ska förhöja kundupplevelsen
För Preem har Visual Art tidigare tagit fram till exempel menyradens innehåll genom rörligt material för att driva försäljning.
– Visual Art ligger i teknikens framkant med framtidssäkrade och hållbara lösningar. Vi på Preem vill ta fram smarta lösningar på dagens utmaningar för morgondagens möjligheter, säger Angelica Fagerholm, konceptansvarig butik på Preem och fortsätter:
– Vårt fortsätta samarbete ger oss möjligheten till bättre resultat och varumärkesupplevelse, samt att förhöja kundupplevelsen för våra kunder.