Ricoh och Anajet blir ett

Anajet, som specialiserar sig inom textiltryck, blir nu officiellt ett med Ricoh. Målet är bland annat att reducera kostnader. 

Det var 2016 som Ricoh köpte upp Anajet, en aktör som är specialiserar sig inom att trycka direkt på plagg och sublimeringstryck. Men det är inte förrän nu, fyra år senare, som Anajet officiellt sammanförs med Ricoh.

Vill öka effektivitet

Enligt Ricoh är målet att öka effektiviteten, skapa en bättre ledning av Anajet-verksamheten, uppnå en synergi samt reducera kostnader.

Inget förändras

Sammanslagningen innebär inga förändringar vad gäller produkter, tjänster, garantier eller kontaktinformation.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Den lilla färgen i bläcket

Föreställ dig att du har en fordonspark med tio bilar. Alla kommer från olika tillverkare och varje bil körs på sitt eget, unika bränsle. Idiotiskt skulle du säkert säga. Men vad hade du sagt om det istället handlat om utskriftssystem? Här är det nämligen bläcket som alltid ger bästa resultatet – skräddarsytt för just skrivhuvudet i kombination med det valda materialet.

Publicerat av: