All in screen: ”Vi känner av marknaden”

Jenny Moberg, vd på All in screen.

Jenny Moberg, vd på All in screen.

Tryck och brodyr. Det är två områden som Stockholmsbaserade All in screen har planer på att utveckla efter ett svajigt verksamhetsår 2020. 

Hur har verksamhetsåret 2020 sett ut?

– Året 2020 började lovande och det första kvartalet var bra. Sen dippade det och vi tappade som mest i maj och augusti. I september och oktober märktes en stark uppgång, men det är fortfarande väldigt ostabilt i branschen, säger Jenny Moberg, vd på All in screen.

Vad i verksamheten har ökat respektive minskat?

– All märkning och förädling inom profil, reklam och event har givetvis minskat, medan till exempel märkning av arbetskläder legat oförändrat eller ökat.

Vad har ni på gång framåt?

– Vi avvaktar och känner av marknaden, men vi har definitivt planer på att utveckla en del områden inom tryck och brodyr. Vi kommer att stå rustade och redo när världen öppnar upp igen.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Konica Minolta ska visa bredd

Nya maskiner, mjukvaror och efterbehandlingslösningar. Det blir den röda tråden när Konica Minolta laddar inför Sign&Print Connect:
– Vi kommer fortsätta med det vi gjorde på förra Sign&Print Scandinavia där vi slog på stora trumman – att vi är så mycket mer, säger affärsområdeschef Roy Spennare.

Publicerat av: 

Tryckt elektronik på frammarsch

Tryckeribranschen kan göra mer än kommersiella jobb, förpackningar eller affischer i storformat. Tryckt elektronik är en miljardindustri och blir alltmer i fokus, särskilt tryckta och flexibla sensorer. Sign&Print frågar Matthew Dyson, teknikanalytiker på ID Tech Ex, om vilka tryckeriföretag som skulle kunna dra nytta av denna utveckling, och vilken kunskap som krävs.

Publicerat av: