All in screen: ”Vi känner av marknaden”

Jenny Moberg, vd på All in screen.

Jenny Moberg, vd på All in screen.

Tryck och brodyr. Det är två områden som Stockholmsbaserade All in screen har planer på att utveckla efter ett svajigt verksamhetsår 2020. 

Hur har verksamhetsåret 2020 sett ut?

– Året 2020 började lovande och det första kvartalet var bra. Sen dippade det och vi tappade som mest i maj och augusti. I september och oktober märktes en stark uppgång, men det är fortfarande väldigt ostabilt i branschen, säger Jenny Moberg, vd på All in screen.

Vad i verksamheten har ökat respektive minskat?

– All märkning och förädling inom profil, reklam och event har givetvis minskat, medan till exempel märkning av arbetskläder legat oförändrat eller ökat.

Vad har ni på gång framåt?

– Vi avvaktar och känner av marknaden, men vi har definitivt planer på att utveckla en del områden inom tryck och brodyr. Vi kommer att stå rustade och redo när världen öppnar upp igen.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *


Lackat och klart för arkmatad inkjet

Canon har i samarbete med Plockmatic tagit fram en sömlös integration mellan Canons arkmatade digitala tryckpressar i varioPRINT iX-serien och Plockmatics DigiCoater Pro 400 HD LED efterbehandlingsmaskin. Kombinationen ska göra att kunderna kan producera högkvalitativa uv-lackade produkter i hög hastighet i ett automatiserat flöde.

Publicerat av: