Signcom förstärker säljstyrkan

PUBLICERAD: 31 maj 2021
UPPDATERAD: 31 maj
Rickard Broman har arbetat med storformatsprodukter de senaste 30 åren. Foto: Pressbild

Rickard Broman, med sin långa erfarenhet inom storformat, är Signcoms senaste rekrytering.

Den grafiska leverantören Signcom anställer Rickard Broman som ny Key account manager. Han har en bakgrund på företag som Cadorit, Paperlinx och senast Antalis. Hans fokus de senaste 30 åren har legat på  både maskiner och material, främst i södra och västra Sverige samt Värmland.

– Åren med både Mimaki och Epson som är två av de allra mest högkvalitativa varumärkena i världen, tillsammans med tillhörande material, har varit mycket givande. Det känns som en extra bra grund när jag nu tar mig an den breda produktportfölj som Signcom erbjuder, säger Rickard Broman i ett pressutskick.

Signcom-gruppens vd Robert Nyblom:

– Att få med Rickard är ett steg i vår plan där vi strategiskt bockar av en rad delmål för att gå fokuserat framåt. Vi är mycket glada att ha fått möjligheten att ha Rickard i vårt team och jag är övertygad om att han kommer att bli en stor tillgång både för våra kunder och för Signcom.

Läs vidare

Anrikt tryckeri i konkurs

Nu hoppas företagsledningen att någon annan vill ta över.
FotoJet-(80)

Epson satsar på fotoskrivare på Drupa

Bland annat kommer nya vattenbaserade storformatsskrivaren SureColor SC-P20500 att visas.
P20500

ECO3 visar prepresslösningar

ECO3 vill vara en partner för kundernas resa mot högre produktivitet, lägre kostnader och grönare resultat.
Arkitex

Kraftiga annonstapp för tryckta tidningar och direktreklam

Papperstidningar och direktreklam backar kraftigt som kanaler för annonsinvesteringar. Madeleine Thor, vd på Institutet för reklam- och mediestatistik tror att det tvåsiffriga tappet för tryckta tidskrifter kommer att fortsätta.
FotoJet-(79)

Senaste nytt

Anrikt tryckeri i konkurs

Nu hoppas företagsledningen att någon annan vill ta över.
FotoJet-(80)

Epson satsar på fotoskrivare på Drupa

Bland annat kommer nya vattenbaserade storformatsskrivaren SureColor SC-P20500 att visas.
P20500

ECO3 visar prepresslösningar

ECO3 vill vara en partner för kundernas resa mot högre produktivitet, lägre kostnader och grönare resultat.
Arkitex

Kraftiga annonstapp för tryckta tidningar och direktreklam

Papperstidningar och direktreklam backar kraftigt som kanaler för annonsinvesteringar. Madeleine Thor, vd på Institutet för reklam- och mediestatistik tror att det tvåsiffriga tappet för tryckta tidskrifter kommer att fortsätta.
FotoJet-(79)