
Unitedprint välkomnar mässbesökarna på Sign&Print Scandinavia med den splitternya plattformen Print24.se.
– Den innehåller en mängd nya funktioner och möjligheter vi vet kommer att underlätta för våra kunder, säger Toivo Persson-Travesset.
Onlinetryckeriet Unitedprint har verksamheter i 29 europeiska länder och över två miljoner kunder.
– Vi är inne i ett expansivt skede med flera nya produkter och lösningar för alla typer av kunder och partners. På vår e-handelsplattform, print24, erbjuder vi idag över 1 500 produkter med hundratusentals konfigurationsalternativ, förklarar Toivo Persson-Travesset, Country sales manager i Sverige.
Verktyg för små och stora
E-handeln ökar inom alla områden i dag, inte minst i pandemins spår, säger han.
– Vi har verktygen och lösningarna till den lilla enmansföretagaren såväl som till det stora företaget för att snabbt och enkelt kunna etablera våra lösningar mot sin egen marknad. Vi har också en stark ställning som kompletterande underleverantör till grafiska företag som vi gärna vill berätta mer om.
Nya funktioner
På Sign&Print-mässan blir det ett extra fokus på att visa alla nyheter i företagets nya Print24-plattform som lanserades i slutet av 2021.
– Den innehåller en mängd nya funktioner och möjligheter vi vet kommer att underlätta för våra kunder.
– Vi kommer även att slå ett slag för får våra affiliate-, API-, och white-label-lösningar. Många nyheter med andra ord.
Vad har ni för förväntningar på mässan?
– Självklart är vårt mål och förväntan att knyta nya kontakter med potentiella kunder och partners, samt att öka kännedomen kring våra varumärken, främst print24.se. Vår erfarenhet är att Sign&-Print mässorna levererar och vi ser fram emot att få träffa både kunder och branschkollegor.