Över 2 500 produkter för den grafiska marknaden finns hos Addbrand. På Sign&Print-mässan, 5–7 april, visas allt från papper och kuvert till emballage och expoprodukter.

– Vi kommer att pitcha de senaste nyheterna och ha med oss uppdaterade provböcker. Vi kommer hjälpa besökarna att hitta alternativ till vad de jobbar med i dag så att de får en enklare och mer lönsam affär. Men vi kommer så klart också ha tävling, bjuda på något gott och glädjas åt att det nu går att träffas igen, säger Addbrands försäljningschef Rickard Fredlund.
Ställde ut i Norge
Han ser fram emot att få ställa ut på mässa igen, och denna gång på Kistamässan, 5–7 april.
– Vi har höga förväntningar och ser så fram emot detta. Vi ställde ju även ut på SignPrint&Promotion i Norge och det märktes verkligen hur roligt alla tyckte att det var att kunna ses igen. Det finns ett stort sug efter att kunna mötas och prata affärer och produkter.
”Få se vår bredd”
Addbrand har funnits i 30 år och är en grossist till de grafiska företagen i Norden.
– Vi brinner verkligen för att vara den bästa och trevligaste grossisten att arbeta med och jobbar hela tiden stenhårt med att erbjuda de bästa och mest prisvärda formaten och kvaliteterna. Vad får besökarna se i er monter?
– Då kommer de få se vår bredd och hur vi tillsammans med dem kan förenkla och förbättra. Vi har totalt över 2 500 produkter som är anpassade för den grafiska marknaden och erbjuder allt från papper, självhäftande och självkopierande till kuvert, emballage och expoprodukter, säger Rickard Fredlund.
Fotnot: Sign&Print Scandinavia på Kistamässan arrangeras 5–7 april. Mässan är gratis för registrerade besökare.