
Den grafiska grossisten Addbrand har mottot att vara ”framåtlutade” och är taggade på att träffa folk och kunder på Sign&print Scandinavia.
Vi träffar Stefan Qvarnfordt och resten av gänget på Addbrand under Sign&Print Scandinavia. Stämningen är god i montern och förhoppningarna är stora efter de två senaste årens pandemi.
Hur känns det att ställa ut på mässa igen?
– Det känns fantastiskt kul att träffa kunder och folk igen, säger Addbrands Stefan Qvarnfordt och tillägger att även om det inte har varit maxat med folk så har det ändå rullat på bra. Besökarna i montern bjuds på både popcorn och kaffe.
Vad vill ni förmedla till besökarna?
– Det vi är – en grossist som håller på med kuvert, papper, expo och grafiska tillbehör.
– Vi tycker själva att vi är duktiga och snabba. Vi brukar kalla oss framåtlutade. Det är vårt motto och betyder att vi är på hugget, är snabba och träffar mycket kunder framför allt. Vi är ute mycket. Det är mycket fotarbete.
Vilka hoppas ni träffa under mässdagarna?
– Det är både gamla kontakter, och nya så att man kan få nya kontakter som man kan göra affärer med och helt enkelt visa upp vad vi har.