Syr ihop sina erbjudanden

Per-Martin Dahlqvist, vice vd på ACG Nyström, och Richard Jessup, vice försäljningschef på Optitex, tar i hand på det nya samarbetet.

ACG Nyström ingår ett partnerskap med företaget Optitex, som levererar programvara skräddarsydd för bland annat klädindustrin.

Samarbetet innebär å ena sidan att ACG Nyström kommer att marknadsföra Optitex 2D- och 3D-CAD-lösningar till sina kunder inom den tillverkande industrin. Digitala lösningar som ska snabba på processen från design till färdig produkt. Optitex å andra sidan hoppas kunna öka sin närvaro i Skandinavien, Baltikum och Ukraina.

– Optitex är den idealiska partnern för oss med tanke på deras ställning på marknaden inom kläd-, inrednings- och fordonsindustrin, detta partnerskap kommer i hög grad att hjälpa våra kunder, oavsett bransch, att nå sina mål, säger Per-Martin Dahlqvist, vice vd på ACG Nyström, i ett pressmeddelande.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *


Slut med oadresserad reklam i brevlådan

Postnord avvecklar sin verksamhet för oadresserad direktreklam (ODR) som riktar sig till hushåll. Det är inte längre en lönsam affär för företaget, som pekar på en prispressad marknad och stigande papperspriser som bakgrund till beslutet. Istället ska fokus ligga på mer målgruppsanpassad adresserad reklam.

Publicerat av: 

Planprint: ”En plattform med stora möjligheter för användaren”

Fujifilm har kraftsamlat för att ta fram en helt egenutvecklad storformatsportfölj till marknaden globalt. Spandex är ensam återförsäljare av Fujifilms storformatsskrivare i Sverige och produktansvarige Tomas Källroos ser stor potential för flatbädden Acuity Prime.

Publicerat av: