De släcker promotiontörsten med profilvatten

PUBLICERAD: 18 januari 2024
UPPDATERAD: 18 januari
Eric de Meijere startade Adwater 2011 när han var 16 år tillsammans med sin storebror Martin. Nathalia Sarabia är orderansvarig.

Adwaters profilprodukter exponerades från kylskåpet under mässan Nordic Profile Fair i Jönköping. De släcker företagens törst att profilera sig – med vatten.

– Vi har profilvatten, energidrycker, muggar och kylar. Profilvatten är vatten där du kan visa ditt märke på. Det är många som get ut det på sina mässor men även många som har egna märkning på sina kontor. Det är ett lite roligare sätt att synas, säger Nathalia Sarabia, orderansvarig.

Vad har ni för typ av kunder?

– Det är mest återförsäljare som i sitt led har många kunder. Vi är en av de största i Norden.

Bland kunderna märks också spa-hotellet Yasuragi i Nacka och Apoteket.

Adwater har egen produktion i Gustavsberg på Värmdö utanför Stockholm.

– Det är produktion per order så det är alltid ett färskt utgångsdatum, säger Nathali Sarabia.

Iste årets nyhet

Företaget erbjuder också företagen att sätta sin loggo på en vanlig energidryck och sockerfri.

– Sedan har vi en nyhet för i år som är iste med persika och sedan har vi iskaffe. Vi har bubbelvatten och stilla och sedan citron och päron.

Senaste nytt

Åtta45 förvärvar bokbinderi

Koncernen fortsätter sin förvärvsresa.

Lagbild-2048x1332
Åtta45 förvärvar bokbinderi

Agfa utvidgar Anapurna Ciervo-familjen med mindre modeller

Agfa utökar sin Anapurna Ciervo-familj med den nya Ciervo H2050-modellen

AnapurnaCiervo_H2050 (1)
Agfa utvidgar Anapurna Ciervo-familjen med mindre modeller

US-AB gör investeringar i nya pressar, DTF och efterbehandling

Tryckeriet US-AB satsar på DTF-tryck med sin nya maskin från InkTec. De har också uppgraderat maskinparken med två nya Ricohpressar och en falsmaskin.

US-ABDSC_9620
US-AB gör investeringar i nya pressar, DTF och efterbehandling

Etikett ersatte traditionellt tryckt förpackning

Vinnare av kategorin Förpackningsdesign i Guldägget blev designbyrån BVD Stockholm för designen till Electrolux Groups varumärke AEG.

guldagget
Etikett ersatte traditionellt tryckt förpackning

Läs vidare

Etikett ersatte traditionellt tryckt förpackning

Vinnare av kategorin Förpackningsdesign i Guldägget blev designbyrån BVD Stockholm för designen till Electrolux Groups varumärke AEG.

guldagget
Etikett ersatte traditionellt tryckt förpackning

Coca-Cola lanserar ikonisk etikettkampanj i ny tappning

Den omtalade kampanjen Share a Coke är tillbaka och bjuder nu in en yngre generation att få uppleva klassikern i ny tappning.

sommar
Coca-Cola lanserar ikonisk etikettkampanj i ny tappning

Storformatsutskrifternas framtid ska visas av swissQprint

På årets Fespa i Berlin kommer swissQprint visa sitt nya sortiment av flatbäddsskrivare.

SQP Carmen 2
Storformatsutskrifternas framtid ska visas av swissQprint

Mystery wrap-tävling orsakade nervösa skratt

Under onsdagen hölls Spandex tävling ”The Spandex Mystery Wrap Competition” på Sign Print & Promotion i Oslo. När det mystiska objektet som skulle folieras blev avslöjat så var det många som drog på smilbanden.

Wrap-4
Mystery wrap-tävling orsakade nervösa skratt