Storbildsbolaget söker säljare

Storbildsbolaget förstärker säljavdelningen

 

 

Tjänsten

Du som söker den här tjänsten har viss erfarenhet från branschen, gärna inom storformat. Du kommer arbeta aktivt och nära våra partnerkunder. Vi tror att du är en driven och självständig person som är van att arbeta under eget ansvar. 

Personliga egenskaper som vi uppskattar: Du är noggrann och ambitiös med ett stort engagemang. Du bör också vara initiativrik, självgående och ha ett positivt sätt. Tjänsten utgår från Helsingborg men våra kunder finns över hela landet. 

Då vi under året jobbat med att strömlinjeforma vår produktion, automatisera processer, och under hösten kommer att lansera en B2B web shop för nya samt befintliga kunder, är erfarenhet av digitala säljprocesser meriterande. Att kunna skapa förutsättningar för den digitala köparen. 

Gillar du utmaningar och vill vara med och påverka och bygga en större organisation så är du välkommen med din ansökan. Tillträde enligt överenskommelse. 

Företaget

Storbildsbolaget är en av Skandinaviens ledande tillverkare av digitalt framställda storbilder. Vi ligger i framkant i den tekniska utvecklingen och nu är vi inne i en kraftig expansionsfas. Våra kunder finns inom retail, tryckeri och reklambranschen.  Storbildsbolaget är ISO certifierat för både ISO 9001 och ISO 14001, miljöarbetet är en naturlig del i vår utveckling. Idag är vi 22 medarbetare och omsätter ca 40 miljoner . 

Vår ambition är inom de närmsta tre åren växa till 60 miljoner i årsomsättning.

Ansökan skickas på mail till: jonas.hellke@storbildsbolaget.se 

Frågor om tjänsten: Jonas Hellke 042-388971 , jonas@storbildsbolaget.se

Sista ansökningsdag: 25/6

Publicerat av: 

Dela artikeln


Djupdyk i digitaltryckt inredningsdekor – dess möjligheter och framtid

De klassiska trycksakerna, personaliserat eller producerat i små upplagor är ingen match digitaltryck. Men det finns också framtida marknader och en är inredning och utformning fysiska miljöer. Sign&Print intervjuar interiör- och dekorexperten Rachel Nunziata om vad tryckerier bör tänka på när de går in på denna marknad.

Publicerat av: 

Luleåföretag tar in kraftfull fräsning

Ett två gånger tre meter stort skärbord med en kraftfull fräs som även tar sig igenom hårdare material som plåt och plexi. Med HS Copy & Skyltfabrikens senaste investering får de allt i en maskin. Den ska ge ökad produktionshastighet och ett automatiserat flöde i efterbearbetningen av skyltar.

Publicerat av: 

Förpackningsdesign för nybörjare – och experter

När Ink n Art lanserade sin webbshop var tanken att göra det så smidigt och enkelt som möjligt för kunder att beställa. Men också att låta kreativiteten flöda. Valet föll på designmotorn Chili Publisher Online, en mjukvara som ger användare möjlighet att skapa både unika och standardiserade förpackningar, klistermärken och tackkort.

Publicerat av: 

Expohouse: ”Det mesta utgår från en fysisk miljö”

Expohouse står till tjänst där den digitala och fysiska butiken möts. De designar, producerar, bygger och genomför butiks- och kontorsomvandlingar, från ax till limpa, till flera stora globala varumärken. Att inreda och skapa upplevelser i fasta fysiska miljöer har blivit en allt större del av företagets leverans.

Publicerat av: 

Tredubblad lokalyta ska matcha snabb expansion

Nya lokaler väntar för Folier.se. Flyttlasset går från Södertälje till Vagnhärad där leverantören kommer att bre ut sig på cirka 1 000 kvadratmeter med större lageryta och ytterligare en slitteravdelning. Richard Rindelaub, försäljningsansvarig hos återförsäljaren, förklarar varför:
– Vi expanderar så snabbt och ökar försäljningen så mycket.

Publicerat av: