Direktreklamen tappade

web_direktreklam_390Direktreklamen tappade 15 procent under första halvåret i år, jämfört med första halvåret i fjor. Detta är den enda reklamkategorin som minskar, när exempelvis annonsering ökar med 16 procent och sökordsmarknadsföring med 34 procent.

Detta skriver tidningen Market på sin hemsida. Läs mer på:

http://www.market.se/Brancher/Ovriga/Stort-tapp-for-direktreklam/

Tags: , , ,
Publicerat av: 

Dela artikeln

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *


Lackat och klart för arkmatad inkjet

Canon har i samarbete med Plockmatic tagit fram en sömlös integration mellan Canons arkmatade digitala tryckpressar i varioPRINT iX-serien och Plockmatics DigiCoater Pro 400 HD LED efterbehandlingsmaskin. Kombinationen ska göra att kunderna kan producera högkvalitativa uv-lackade produkter i hög hastighet i ett automatiserat flöde.

Publicerat av: