På onsdag den 23 oktober har du chansen att få veta en hel del mer om en snabbt växande trycksaksmarknad. På Time to Market i Stockholm får du då, under tre kompakta timmar, veta det du behöver om att driva kundklubbar och lojalitet.
Clas Ohlson, Mekonomen och Audi är tre exempel på företag som med stor framgång odlar relationen till sina kunder. Kom och lyssna på hur deras mix av digitala och tryckta medier ser ut – allt ifrån webbmejl till personliga kuponger, kontobesked och kundtidningar.
Staffan Elinder är sedan många år Sveriges främsta expert på kundklubbar. Han beskriver hur man ska arbeta för att få maximal effekt. För ett tryckeri är det guld att förstå var trycksaken kan passa in i hela bilden. Det gör dialogen med kund så mycket lättare.
Franck Attia har varit inblandad i arbetet med många kundklubbar. Han drar ut generella erfarenheter från bland annat SAS, Telenor, Stadium, Åhlens, Schibsted, Eon, Clas Ohlson, Expressen, Ikano Bank, Lindex, Åhlens, Kicks, Ink Club, Statoil och Ikea.
Programmet hålls på Musikaliska vid Nybroviken i Stockholm. Det varar mellan 8.30 och 13.00 och kostar 635:- kronor, inklusive lunch.
Hela programmet och anmälan ser du här:
http://sppriset.se/time-to-market/
Vill du spendera hela dagen på Musikaliska, så kan du även anmäla dig till eftermiddagen och kvällen, då Svenska Publishingpriset delas ut. Program och innehåll hittar du här:
http://sppriset.se/publishing-dagen/