Fasar ut GTO 52-modellen

PUBLICERAD: 21 november 2013
UPPDATERAD: 21 november

S_66123_QM46_05_01De fallande upplagorna, kortare leveranstiderna och kontinuerliga prispressen fortsätter i den grafiska branschen. Enligt Heidelberg är det här som deras Speedmaster SM 52 och SX 52 kommer in i bilden. De två modellerna som släpptes på Drupa 2012 är enligt företaget flexibla nog för att matchas precist mot tryckeriernas nya krav.

Och nu väljer offsetpressleverantören att fasa ut sin Printmaster GTO 52. Produktionen stoppas i mars nästa år och in på banan kommer Speedmaster SM 52 och SX 52.

 

Senaste nytt

Läs vidare