De ska hitta kunderna och hylla dem som hjältar

PUBLICERAD: 5 april 2018
UPPDATERAD: 5 april

Roland DG kommer under året hylla kunder som har gjort något alldeles extra. 

Roland DG kommer under året dela ut utmärkelsen Roland Hero Award 2018 till kunder som använder företagets produkter och som på olika sätt har utmärkt sig. Det kan vara allt från att de har omvandlat en hobby till ett företag, att de har haft ett starkt verksamhetsår, att de gjort uppdrag till kända eller stora kunder, eller varför inte bedriften att familjeföretaget har överlevt genom fler generationer . Kort och gott, en bra berättelse kommer att belönas med priser och festligheter, utlovar Roland DG.

Enligt företaget är syftet att uppmärksamma kunder som gjort fantastiska saker och på så sätt hjälpa till att bygga upp företagens anseenden, enligt Roland DG:s marknadsföringschef Gillian Montanaro.

– Vår filosofi handlar om att jobba för att vara bäst och att försöka hjälpa våra kunder att producera på bästa sätt och vara framgångsrika. Därför har vi ett nätverk av kontor och Rolands auktoriserade återförsäljare i hela regionen som gör att vi kan vara tillgängliga lokalt och hålla regelbundna kontakter med kunderna.

2018 års Roland Hero Awards drar igång 11 april och pågår under hela året. Anmälan och registrering görs på företagets hemsida

Läs vidare

Anrikt tryckeri i konkurs

Nu hoppas företagsledningen att någon annan vill ta över.
FotoJet-(80)

Epson satsar på fotoskrivare på Drupa

Bland annat kommer nya vattenbaserade storformatsskrivaren SureColor SC-P20500 att visas.
P20500

ECO3 visar prepresslösningar

ECO3 vill vara en partner för kundernas resa mot högre produktivitet, lägre kostnader och grönare resultat.
Arkitex

Kraftiga annonstapp för tryckta tidningar och direktreklam

Papperstidningar och direktreklam backar kraftigt som kanaler för annonsinvesteringar. Madeleine Thor, vd på Institutet för reklam- och mediestatistik tror att det tvåsiffriga tappet för tryckta tidskrifter kommer att fortsätta.
FotoJet-(79)

Senaste nytt

Anrikt tryckeri i konkurs

Nu hoppas företagsledningen att någon annan vill ta över.
FotoJet-(80)

Epson satsar på fotoskrivare på Drupa

Bland annat kommer nya vattenbaserade storformatsskrivaren SureColor SC-P20500 att visas.
P20500

ECO3 visar prepresslösningar

ECO3 vill vara en partner för kundernas resa mot högre produktivitet, lägre kostnader och grönare resultat.
Arkitex

Kraftiga annonstapp för tryckta tidningar och direktreklam

Papperstidningar och direktreklam backar kraftigt som kanaler för annonsinvesteringar. Madeleine Thor, vd på Institutet för reklam- och mediestatistik tror att det tvåsiffriga tappet för tryckta tidskrifter kommer att fortsätta.
FotoJet-(79)