Dubbelt så stor mässa

19-20 september hålls norska Sign, Print & Pack-mässan – branschens största mötesplats. Mässan samlar hela sign- och printbranschen och blir denna gång dubbelt så stor jämfört med förra mässan.
I år läggs ett extra fokus på textil och förpackningar. Branschens intressenter kommer att se tekniska och kreativa lösningar, och inte minst affärsmöjligheter. Bland utställarna finns den senaste utrustningen inom digitaltryck, förpackningstryck, etikettlösningar, textiltryck, storformat, skyltar, digital signage, 3d-print och efterbehandling.
En rad spännande produktsläpp utlovas under de två dagarna. Det blir en besökarplats som sammanför kollegor, konkurrenter, leverantörer och kunder.
Besökarna kommer också kunna inspireras och få lyssna till dagsaktuella talare i ett fullspäckat seminarieprogram. Det kommer även avgöras vem som vinner norska mästerskapen i Car wrapping.
Mässan hålls i Oslo på X Meeting Point den 19 och 20 september.
Läs mer och anmäl dig på sipp.no

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Grafisk lärobok – nu med Clickable Paper

Introduction to Graphic Communication släpps i en ny uppdaterad utgåva – denna gång med Ricohs Clickable Paper.

– Boken täcker in de flesta ämnen inom grafisk kommunikation – från äldre tekniker med mycket spännande historia till färghantering och olika tryckprocesser, säger Erik Barö på Ricoh.

Publicerat av: 

”Vi vill kittla de mer kreativa kreatörerna”

PÅ Media installerar en sjufärgs digital offsetpress för att kunna göra effektfulla tryck på substrat ända upp till 600 mikron.
– Vi vill kittla de mer kreativa kreatörerna och att ge övriga kunder möjlighet att göra mer spännande trycksaker, säger Thomas Pall, vd för PÅ Media. 

Publicerat av: