Dubbelt så stor mässa

19-20 september hålls norska Sign, Print & Pack-mässan – branschens största mötesplats. Mässan samlar hela sign- och printbranschen och blir denna gång dubbelt så stor jämfört med förra mässan.
I år läggs ett extra fokus på textil och förpackningar. Branschens intressenter kommer att se tekniska och kreativa lösningar, och inte minst affärsmöjligheter. Bland utställarna finns den senaste utrustningen inom digitaltryck, förpackningstryck, etikettlösningar, textiltryck, storformat, skyltar, digital signage, 3d-print och efterbehandling.
En rad spännande produktsläpp utlovas under de två dagarna. Det blir en besökarplats som sammanför kollegor, konkurrenter, leverantörer och kunder.
Besökarna kommer också kunna inspireras och få lyssna till dagsaktuella talare i ett fullspäckat seminarieprogram. Det kommer även avgöras vem som vinner norska mästerskapen i Car wrapping.
Mässan hålls i Oslo på X Meeting Point den 19 och 20 september.
Läs mer och anmäl dig på sipp.no

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *


Slut med oadresserad reklam i brevlådan

Postnord avvecklar sin verksamhet för oadresserad direktreklam (ODR) som riktar sig till hushåll. Det är inte längre en lönsam affär för företaget, som pekar på en prispressad marknad och stigande papperspriser som bakgrund till beslutet. Istället ska fokus ligga på mer målgruppsanpassad adresserad reklam.

Publicerat av: 

Planprint: ”En plattform med stora möjligheter för användaren”

Fujifilm har kraftsamlat för att ta fram en helt egenutvecklad storformatsportfölj till marknaden globalt. Spandex är ensam återförsäljare av Fujifilms storformatsskrivare i Sverige och produktansvarige Tomas Källroos ser stor potential för flatbädden Acuity Prime.

Publicerat av: 

Fansen lyfter företaget till framgång

Många företag vill synas på sociala medier, men för att lyckas gäller det att ha följare som snarare är fans än bara köpare. Det säger Niklas Kjärhus som hittat en särskild nisch genom att sälja dekaler till crosscyklar, och marknadsför sig till sina drygt 100 000 följare på Instagram.

Publicerat av: