Cosign satsar på ökad synlighet i Sverige med sitt skyltsystem byggt av aluminum.
Cosign firar 25 år i år med sitt skyltsystem, och de finns i dag representerade i över 85 länder. På mässan Sign&Print Scandinavia, visar de upp sitt system tillsammans med varumärket Lucoled. De erbjuder en komplett lösning för inomhus- och utomhusskyltning, enligt Mikael Hedman på Cosign Nordic.
– I Sverige startade vi dock upp på allvar först för något år sedan, så vi tror att det fortfarande finns många som inte känner till våra lösningar. Därför satsar vi på att du som besökare ska kunna uppleva systemet live i vår monter, säger han.
Cosign fokuserar mycket på dialog och kunddriven innovation, något som kommer spela stor roll på mässan som pågår 5-7 februari i Stockholm på Kistamässan.
– Idag lägger vi mycket tankeverksamhet på att tänka i banor kring ”kundens kund” och sedan utveckla produkter och tjänster utifrån den modellen. Det viktigaste på mässan är därför att vi fortsätter få input från marknadens spelare om vad de själva ser att de behöver för att kunna fortsätta växa och utvecklas.
Sedan hoppas vi så klart på att våra kunder ska vara lika imponerade som vi är av vårt nya varumärke Lucoled och alla Cosign-nyheter som vi visar upp på mässan.
Vad har ni för förhoppningar på mässan?
– Självfallet att vi slår besöksrekordet, men framför allt att de som besöker mässan och vår monter går därifrån riktigt inspirerade och redo att fortsätta växa sin verksamhet, säger Mikael Hedman.