”Vi vill göra vardagen roligare”

PUBLICERAD: 1 september 2020
UPPDATERAD: 1 september

Antalis har startat en tävling där kunderna får andelar beroende på hur mycket de handlar.

I tävlingen räknar man totalt med att 40 procent av kunderna kommer att vinna något – allt från ett helgbesök på pappersbruk i Österrike till makeover på kontoret.

– Toppvinsten är den nya HP latexskrivaren som ska lanseras längre fram i höst, berättar Peter Argården, som håller i tävlingen hos Antalis.

– Det har varit ett tungt halvår och våra kunder kan gärna få en liten energikick, en boost. Därför kallar vi det också för vårt business booster program.

 

Läs vidare

Mondi avvecklar pappersbruk efter katastrofal brand

Beslutet påverkar 300 anställda.

MondiStambo2

Antalis förvärvar Xerox pappersverksamhet i EMEA-regionen

– Det är viktigt för oss att behålla starka positioner på våra marknader och förbättra lönsamheten för vår kontorspappersverksamhet, säger Hervé Poncin, vd för Antalis.

FotoJet---2024-10-02T132714.194

Vår nya tjänst Packindx ger dig koll på prisutveckling på material

Nu lanserar AGI Media en helt ny innovativ tjänst för att ge företag chans att hålla kolla på prisutvecklingen på material.

adam-smigielski-K5mPtONmpHM-unsplashx

Antalis aviserar prishöjningar

Anledningen är ökande kostnader på råmaterial och produktionskostnader hos leverantörer.

FotoJet---2024-09-11T091420.197

Senaste nytt

Unika dekaler med exklusiv UV-gelskrivare för Hillstedts

Hillstedts i Nykvarn utanför Södertälje har investerat i en UV-gelskrivare från Canon. I Colorado M3W kan de skapa både matta och blanka dekaler, även i kombination.

Hillstedts_7529

Spariver på Heidelberg

Heidelberg ska minska antalet tjänster med 450 stycken de kommande tre år. Enligt företaget ska det stärka konkurrenskraften och möjliggöra nya investeringar.

DSC_7972

Nytt förpackningsmaterial av gräsfiber

Mycket av det naturen ger kan användas som råvara för förpackningsmaterial. Vad sägs om gräs som en del av ett pappersmaterial?

Grasspaperx

Ahlsells nya tryckeriverksamhet – vill växa genom förvärv

Ahlsell gör en strategisk satsning på tryckeri, profil- och presentreklam. Det tekniska handelsföretaget har för avsikt att växa genom uppköp av liknande verksamheter. Nu startar man en ny yrkesbutik i Dalarna med tryckeri och fler liknande initiativ är på gång.

FotoJet---2024-12-06T144347.150