Vinnare duggar tätt i Antalis tävling

Vinnarna står klara i årets upplaga av Antalis business booster. Foto: Antalis/Pressbild

Antalis grafiska branschtävling är avgjord. 200 företag från hela Skandinavien deltog och bland dem premieras 36 svenska företag. Förstapriset, en ny HP Latex-skrivare gick till ….

Efter en intensiv tremånadersperiod har årets omgång av tävlingen Antalis business booster avgjorts. Och den grafiska leverantören har nu korat vinnarna bland de cirka 200 tryckerier som deltog från hela Skandinavien. Syftet med tävlingen är att hjälpa till att motivera och utveckla företagen i branschen, skriver företaget.

En ny latexskrivare

Åtta.45-gruppen vann förstapriset i Antalis tävling – en ny HP Latex-skrivare. Foto: Pressbild

I Sverige delades totalt 36 priser ut. Förstapriset gick till tryckerikoncernen Åtta.45 som kommer att få en helt ny HP-latexskrivare levererad till sin verksamhet.

Andra och tredje plats i tävlingen kammade tryckerierna Brand Factory och H-Tryck hem. De kommer att få en uppfräschning av sina kontor med interiör dekoration. De får en helt ny look med material och medier.

Ge energi till tryckerierna

Antalis tackar alla deltagare och skriver om tävlingen på sin sajt:

”Vår önskan var att uppmuntra alla våra lojala och trogna kunder med en tävling med möjlighet att vinna fantastiska priser för att stärka er verksamhet. Målet var att öka och ge ny energi till tryckerierna och till vår bransch.”

Alla vinnarna presenteras på Antalis sajt.

 

 

 

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Konica Minolta ska visa bredd

Nya maskiner, mjukvaror och efterbehandlingslösningar. Det blir den röda tråden när Konica Minolta laddar inför Sign&Print Connect:
– Vi kommer fortsätta med det vi gjorde på förra Sign&Print Scandinavia där vi slog på stora trumman – att vi är så mycket mer, säger affärsområdeschef Roy Spennare.

Publicerat av: 

Tryckt elektronik på frammarsch

Tryckeribranschen kan göra mer än kommersiella jobb, förpackningar eller affischer i storformat. Tryckt elektronik är en miljardindustri och blir alltmer i fokus, särskilt tryckta och flexibla sensorer. Sign&Print frågar Matthew Dyson, teknikanalytiker på ID Tech Ex, om vilka tryckeriföretag som skulle kunna dra nytta av denna utveckling, och vilken kunskap som krävs.

Publicerat av: