
Danska Bendixen med sina lysande skyltbokstäver ABCMix prövade vingarna att för första gången ställa ut på Sign&Print-mässan på Kistamässan. De stora förväntningarna med nya partner- och affärssamarbeten har redan infriats och planen är att framåt satsa ytterligare mot svenska marknaden.
Vi förväntar oss att vi öppnar upp på den svenska marknaden för våra ABCMix-produkter.
Thomas Vellier, ansvarig för sälj och marknad på Bendixen, har tidigare sagt till Sign&Print att abcMIX är en helt ny, innovativ och mycket prisvärd produkt inom ljusskyltar.
– Särskilt de magnetiska bokstäverna ger extrem flexibilitet i detaljhandeln, där meddelanden snabbt och enkelt kan bytas ut.

När vi möter Thomas Vellier och kollegan Thorbjørn Kjellerup på Sign&Print-mässan är det lyriska tongångar:
– Det har varit en spännande mässa så här långt och vi har fått riktigt god respons på våra produkter. Det är mycket positivt vi tar med oss härifrån, säger Thomas
Mässdebuten var så pass lyckad att de nu planerar att ta ett rejält grepp om den svenska marknaden framåt.
– Vi förväntar oss att vi öppnar upp på den svenska marknaden för våra ABCMix-produkter och koncept. Det har varit riktigt positiv respons det här med att själv kunna bygga och sätta ihop dit eget skyltkoncept med bokstäver.
