Instruktivt och välillustrerat om Ipad

Pagina bokförlag är i takt med tiden och har snabbt efter lanseringen av Ipad 4 med Retinaskärm översatt och publicerat Gary Rosenzweigs bok ”Min Ipad” på svenska. Författaren är amerikan och teknisk skribent med flera datorböcker i bagaget. Det har blivit en komplett bok om Ipad på 400 sidor och den är lika matnyttig för dem som har de tidigare modellerna av Ipad. Hela boken är genomgående färgillustrerad och mycket pedagogisk.

Många tror att de kan och vet allt om sin Ipad.Det är dock först när man läser den här boken som man inser vilka möjligheter man missat. Boken täcker allt du behöver veta (eller inte ens trodde var möjligt).

Eftersom det saknas tryckt bruksanvisning till Ipad är detta absolut ett måste för den som skaffat sig en Ipad. Det enda negativa är att illustrationerna i stor utsträckning är från Ipad 2 eller 3 och alltså inte alltid visar på den nyare modellen av Ipad, men detta är egentligen en bagatell.

FAKTA OM BOKEN

Min Ipad

Gary Rosenzweig

Pagina

ISBN 978-91-636-1009-7

 

Publicerat av: 

Dela artikeln

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *


Slut med oadresserad reklam i brevlådan

Postnord avvecklar sin verksamhet för oadresserad direktreklam (ODR) som riktar sig till hushåll. Det är inte längre en lönsam affär för företaget, som pekar på en prispressad marknad och stigande papperspriser som bakgrund till beslutet. Istället ska fokus ligga på mer målgruppsanpassad adresserad reklam.

Publicerat av: 

Planprint: ”En plattform med stora möjligheter för användaren”

Fujifilm har kraftsamlat för att ta fram en helt egenutvecklad storformatsportfölj till marknaden globalt. Spandex är ensam återförsäljare av Fujifilms storformatsskrivare i Sverige och produktansvarige Tomas Källroos ser stor potential för flatbädden Acuity Prime.

Publicerat av: 

Fansen lyfter företaget till framgång

Många företag vill synas på sociala medier, men för att lyckas gäller det att ha följare som snarare är fans än bara köpare. Det säger Niklas Kjärhus som hittat en särskild nisch genom att sälja dekaler till crosscyklar, och marknadsför sig till sina drygt 100 000 följare på Instagram.

Publicerat av: