JCDecaux: ”Massiv expansion av fristående digitala reklamtavlor”

En av digitala skyltarna som i dag går att se längst Birger Jarlsgatan i Stockholm.

Flera attraktiva adresser i Stockholm kommer att förnyas med en rad fristående digitala reklamtavlor, skriver JCDecaux på sin hemsida.

För två år sedan lanserade företaget konceptet Digisize som består av digitala skärmar placerade längst väggrenen. Här kan företag visa rörlig, digital reklam på 139 olika reklamytor i Sveriges elva största städer. Enligt företaget är skyltarna placerade vid huvudgator, torg och generellt välbesökta platser i städerna.

Medan de tidigare installationerna har skett på bland annat Sveavägen, Drottninggatan och Kungsgatan kommer nu skyltar även att kunna ses på adresser som Norrmalmstorg, Kungsholmstorg och Norr Mälarstrand.

– Expansionen innebär att vi under 2019 kan erbjuda den absolut starkaste digitala utomhus-serien i Stockholm, skriver JCDecaux på sin hemsida.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *


Heidi Graff: ”Redan en stor framgång”

RR Print laddar med sina partner inför etikettmässan Labelexpo i Bryssel. Ur sortimentet visar företaget fördelarna med nya uv-flexofärgerna Pure Tone och Pure Aqua.
– De är redan en stor framgång och lanseringen av den nya serien cementerar helt enkelt vår status som en innovativ färgleverantör på marknaden.

Publicerat av: 

Rekord i utställare: ”Det kommer bli årets stora händelse”

Vi tar ett förhandssnack med mässgeneralen Lis Lykke inför Sign, Print&Pack-mässan i danska Odense.
– Vi kan redan nu berätta att vi återigen slår rekord i antalet utställare, säger mässgeneral Lis Lykke.

Publicerat av: