Det händer på Sign Print & Pack-mässan

14 och 15 september hålls Sign, Print & Pack-mässan i Odense. Foto: Pressbild/Kollage

Det är dags för den danska Sign Print & Pack-mässan igen. Mässan har inte hållits sedan 2019 vilket bäddar för stor uppslutning och ett lyckat evenemang.

Det är inte så att det inte har funnits alternativa evenemang, som till exempel öppna hus. Men hur framgångsrika och intressanta de än har varit, erbjuder de inte på samma sätt möjligheten att samla flera alternativ på ett och samma ställe. Här är en mässa som Sign Print & Pack är speciell och den arrangeras på Odense Congress Center, 14–15 september. Anmälan till mässan är gratis för besökare, men registrering krävs.

De bästa medarbetarna finns på plats

Utrustning, programvara och material står uppradade i långa rader och de bästa människorna är där för att välkomna dig och din nyfikenhet. Ett bättre tillfälle att göra direkta jämförelser och få förklaringar till saker som har väckt ditt intresse eller förbryllat dig är svårt att få.

Green Transition till TikTok och Burning Man

Fokus under mässan kommer att vara på de snabbväxande områdena digitaltryck, textiltryck och grön omställning. Det kommer att hållas seminarier om allt från miljön till TikTok och Burning Man. Allt är gratis för de som vill ta chansen.

Ta tillfället i akt och bli överraskad

Det kanske viktigaste med en sådan här mässa är att du har chansen att bli överraskad. Om du tar dig tid och tar dig runt varje hörn kan du hitta något som du inte hade tänkt dig. Något som kan ge dig nya möjligheter och förändra din verksamhet. Vi har hört den berättelsen från besökare tidigare som återkommer till mässan gång på gång.

Sign Print & Pack är här för att inspirera. Avsätt en dag och se om du inte kan lära dig något nytt eller få bekräftelse på att du är på rätt väg i just din verksamhet. Arrangörer och utställare har gjort allt för att se till att besökarna ska få en fantastisk upplevelse.

På sajten Sipp.dk finns all information om mässan.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *


Slut med oadresserad reklam i brevlådan

Postnord avvecklar sin verksamhet för oadresserad direktreklam (ODR) som riktar sig till hushåll. Det är inte längre en lönsam affär för företaget, som pekar på en prispressad marknad och stigande papperspriser som bakgrund till beslutet. Istället ska fokus ligga på mer målgruppsanpassad adresserad reklam.

Publicerat av: 

Planprint: ”En plattform med stora möjligheter för användaren”

Fujifilm har kraftsamlat för att ta fram en helt egenutvecklad storformatsportfölj till marknaden globalt. Spandex är ensam återförsäljare av Fujifilms storformatsskrivare i Sverige och produktansvarige Tomas Källroos ser stor potential för flatbädden Acuity Prime.

Publicerat av: