
Visutech satsar stort på årets Sign & Print Scandinavia. I två montrar kommer de visa upp flera olika trycktekniker, sin säljframgång inom arkinkjet och nyheterna i produktportföljen hos den nya samarbetspartnern Fujifilm.
Visutech satsar stort på årets Sign & Print Scandinavia. I två montrar kommer de visa upp flera olika trycktekniker, sin säljframgång inom arkinkjet och nyheterna i produktportföljen hos den nya samarbetspartnern Fujifilm.
– Deltagandet på Sign & Print Scandinavia är en fantastisk möjlighet för oss att visa vårt åtagande för innovation och kundfokus, säger Johan Gustafsson, säljchef i Norden på Visutech, i ett pressutskick.
Både digitalt och analogt
På mässan ska bolaget visa upp hela sin produktportfölj från analogt till den senaste digitala tryckteknologin.
I sin ena monter ska bolaget visa upp Kyocera TASKalfa Pro 15000c. Det är en nyhet som enligt företaget erövrat 25 procent av den nordiska arkinjet-marknaden. I samma monter går det att ta del av HP Indigos sortiment från instegsmodellen HP indigo 7eco upp till giganten HP Indigo 100k.
– Vi är särskilt glada över att kunna visa upp två olika tryckteknologier på en och samma mässa i Norden. Detta markerar ytterligare ett steg framåt i vår strävan efter att erbjuda våra kunder det allra bästa inom grafisk tryckteknologi, säger Johan Gustafsson.
Utlovar banbrytande produkt
I sin andra monter visar Visutech nyheterna och bredden i sin produktportfölj hos den nya samarbetspartnern Fujifilm. Där kommer experter från Fujifilm kunna svara på frågor om både Integrated printbars och Jetpress 750s. För första gången ska Revoria Press PC1120 visas upp live på en mässa i Norden. Den beskrivs som en banbrytande produkt som markerar nästa nivå inom digital tryckteknik med tillgång till sex specialfärger utöver CMYK.