A+A Communication ligger stadigt

PUBLICERAD: 15 februari 2016
UPPDATERAD: 15 februari

A+A Communication AB är ett dotterbolag till A+A Creative AB, och arbetar med att utveckla kommunikationslösningar inom marknadsföring. De har under räkenskapsåret som gått legat stadigt och rapporterar i sin årsredovisning en ökning på två miljoner kronor i nettoomsättning – från 46 till 48 miljoner.

Rörelseresultatet har inte förändrats nämnvärt sedan föregående år, utan ligger kvar på 5 miljoner kronor. Företaget skriver att de förväntar sig att pågående räkenskapår kommer ha oförändrad eller något lägre projektaktivitet.

Senaste nytt

Star Wars-effekter i iECHO SKII

iECHO nya skärbord SKII drivs med elektromagnetisk bana. Det gör skärprocessen kort och exakt.

_DSC0247
Star Wars-effekter i iECHO SKII

Primotek gläds åt nyheter från Handtop och JWEI

Återförsäljaren Primotek ser fram emot nya storformatsskrivare och skärbord från Handtop och JWEI. Framför allt jublar de åt en ny exklusiv LED-UV-planskrivare med upp till tio färger.

_DSC0191
Primotek gläds åt nyheter från Handtop och JWEI

Ny kompakt hybrid i strålkastarljuset

HP hade laddat upp med flera nya storformatsnyheter på Fespa. Störst intresse väckte den nya hybridskrivaren 530W.

_DSC0114
Ny kompakt hybrid i strålkastarljuset

Med hög modularitet levererar Zünd det kunden behöver

Zünd visade, med bara två maskiner, bredden i möjligheterna med deras skär- och fräsutrustning.

Screenshot
Med hög modularitet levererar Zünd det kunden behöver

Läs vidare

Tryckerikunder och produktion flyttas

Holmbergs ingår ett samarbetsavtal med Åtta.45 som tar över produktion och kundrelationer.

laptop-3196481_1920
Tryckerikunder och produktion flyttas

Tryckeri i Skene ökar resultat

Markbladet Tryckeri minskade sin omsättning för 2020 marginellt medan rörelseresultatet ökade.

Tryckeri i Skene ökar resultat

Resultatet steg hos Addbrand

Försäljningen dök under 200 miljoner kronor, men rörelseresultatet gick upp, visar Addbrand Swedens räkenskapsår 2020.

Resultatet steg hos Addbrand

Tryckerikedja tappade 26 procent

Covid-19 pandemin blev kännbar för Justnu:s verksamhetsår 2020. Försäljningstappet blev betydande jämfört med föregående år, visar senaste bokslutet.

Tryckerikedja tappade 26 procent